នៅថ្ងៃទី២២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៣ គេហទំព័រ Sohu បានចុះផ្សាយរឿងដ៏ភ្ញាក់ផ្អើលមួយ អំពីការប្រកាសការងារដែលបង្កើតការចាប់អារម្មណ៍យ៉ាងខ្លាំង នៅលើអ៊ីនធឺណិតនៅក្នុងប្រទេសចិន បន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុនអាហារមួយបានប្រកាសជ្រើសរើស «អ្នកភ្លក្សជើងមាន់» ដែលនឹងទទួលបានប្រាក់ខែជិត ៣០០០ ដុល្លារ ក្នុងមួយខែ។
គួរបញ្ជាក់ថា ក្រុមហ៊ុននេះគឺជាក្រុមហ៊ុនឈានមុខគេក្នុងផ្នែកជើងមាន់គ្មានឆ្អឹង ដែលកំពុងពេញនិយមទូទាំងពិភពលោក មានទីតាំងនៅទីក្រុង Hangzhou នៃខេត្ត Zhejiang ប្រទេសចិន ដែលថ្មីៗនេះបានប្រកាសជ្រើសរើសបុគ្គលិកសម្រាប់មុខតំណែង «អ្នកជំនាញការញ៉ាំអាហារ» ដែលការងារសំខាន់ គឺទទួលខុសត្រូវលើការភ្លក់ជើងមាន់រសជាតិផ្សេងៗរបស់ក្រុមហ៊ុនជារៀងរាល់ថ្ងៃ ហើយនឹងទទួលបានប្រាក់ខែចាប់ពី 15,000-20,000 យន់ (ប្រហែល ២០០០ ដុល្លារ – ជិត ៣០០០ ដុល្លារ) ជាមួយនឹងលក្ខណៈពិសេសដែលបេក្ខជនត្រូវមានអាយុចាប់ពី ១៨ ឆ្នាំឡើងទៅ ដោយមិនគិតពីភេទ មានបទពិសោធន៍ក្នុងការញ៉ាំជើងមាន់យ៉ាងតិច ៥ ឆ្នាំ និងអាចញ៉ាំអាហារបានច្រើនរសជាតិ។ ប៉ុន្តែមិនស័ក្តិសមសម្រាប់អ្នកដែលមិនអាចញ៉ាំអាហារហឹរ និងមិនចូលចិត្តញ៉ាំជើងមាន់នោះទេ។ ធ្វើការលើប្រព័ន្ធប្តូរវេន និងទទួលខុសត្រូវក្នុងការភ្លក់ជើងមាន់នៅក្នុងក្រុមហ៊ុនជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ អនុញ្ញាតឱ្យបែងចែកអាហារសម្រាប់អាហារពេលព្រឹកនិងអាហារថ្ងៃត្រង់។
លក្ខណៈវិនិច្ឆ័យសំខាន់ៗសម្រាប់ការពិចារណាគឺ៖ ត្រូវតែអាចពណ៌នាយ៉ាងច្បាស់អំពីវាយនភាព និងរសជាតិនៃជើងមាន់។ បានទស្សនាកម្មវិធី «អាហារឆ្ងាញ់ចិន» មានភាសាចិនកុកងឺកម្រិត 2A ឬខ្ពស់ជាងនេះ មាន Extrovert លើការធ្វើតេស្ត MBTI ហើយមានមាត់ធំទូលាយ និងញ៉ាំអាហារឆ្ងាញ់ៗ នឹងទទួលបានការពិចារណាពិសេស។
លោក Khun Wu នាយកផ្នែកធនធានមនុស្សនៃក្រុមហ៊ុន បានប្រាប់ពីការប្រកាសជ្រើសរើសបុគ្គលិកថា ក្រុមហ៊ុនពិតជាត្រូវជ្រើសរើសបុគ្គលិកសម្រាប់មុខតំណែងនេះមែន។ បន្ទាប់ពីប្រហែលកន្លះខែបានកន្លងផុតទៅ ប្រវត្តិរូបសង្ខេប (CV) ជិត 2,000 បានទទួលហើយ ដោយនៅសល់តែ ៤ ទៀតប៉ុណ្ណោះ។
ដើម្បីក្លាយជាអ្នកជំនាញខាងអាហារ ត្រូវឆ្លងកាត់ការធ្វើតេស្តបឋម ដើម្បីមានជំនាញនិយាយ ការសរសេរបទបង្ហាញ និងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម បន្ទាប់មកនឹងមានការភ្លក់ជើងមាន់ ដើម្បីបញ្ជាក់ថាអ្នកដាក់ពាក្យញ៉ាំឆ្ងាញ់ ហើយអាចពណ៌នាអំពីវាយនភាព និងរសជាតិនៃជើងមាន់បានយ៉ាងល្អ។
បន្ទាប់ពីឆ្លងកាត់ការសាកល្បងបឋម ជំហានបន្ទាប់គឺវាយតម្លៃសមត្ថភាពរបស់អ្នកក្នុងការធ្វើតេស្តនៅមុខកាមេរ៉ា។ ពួកគេត្រូវបញ្ចេញឃ្លីបដែលពួកគេញ៉ាំជើងមាន់ និងរៀបរាប់ពីរសជាតិពេលកំពុងថត ដោយលោក Wu នឹងរៀបរាប់ពីការងារនេះយ៉ាងទូលំទូលាយ។ មិនមែនគ្រាន់តែនិយាយនៅលើកាមេរ៉ា ឬគ្រាន់តែពិនិត្យមើលអាហារនោះទេ ប៉ុន្តែត្រូវតែជាអ្នកទទួលខុសត្រូវក្នុងការផ្តល់យោបល់រសជាតិសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីកែលម្អម្ហូបអាហារ សម្រាប់បំពេញតម្រូវការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។ ពួកគេក៏ត្រូវតែទទួលខុសត្រូវចំពោះការទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនផងដែរ៕ រក្សាសិទ្ធិដោយ៖ លឹម ហុង