Saturday, December 21, 2024

ទំនាក់ទំនង : 0716140005

Address : #16 (Borey New World) St. 6A sk . Phnom Penh Thmey kh. Sen Sok ct., Phnom Penh 120913 Office: +85523232725 Tel: 017 93 61 91

ដោះស្រាយ​សំណើរ​ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​អាទិភាព ក្នុង​មូលដ្ឋាន​

​ភ្នំពេញ​៖ ក្នុង​វេទិកា​ផ្សព្វផ្សាយ​របស់​ក្រុមប្រឹក្សា​រាជធានី​ភ្នំពេញ កាលពី​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​៧​ខែ​ធ្នុ​ឆ្នាំ​២០១៧ នៅ​សាលាខណ្ឌ​ដង្កោ លោក​ម៉ប់ សារិន ប្រធាន​ក្រុមប្រឹក្សា​រាជធានី​ភ្នំពេញ បាន​ថ្លែងថា វេទិកា​នេះ​នឹង​ផ្តល់ជូន​ដល់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ បាន​ចូលរួម​ក្នុង​អភិបាលកិច្ច​ល្អ​ដែល​ជា​ឧបករណ៍​មួយ​សម្រាប់ លើកកម្ពស់​គណនេយ្យភាព តម្លាភាព លើ​ដំណើរការ ការផ្តល់សេវា​សាធារណៈ​របស់​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ ។​

​លោក​បន្តថា គោលបំណង​នៃ​វេទិកា​នេះ មាន​ពីរ​ជា​សំខាន់​គឺ​រាល់​បញ្ហា​អាទិភាព​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ក្នុង​មូលដ្ឋាន​ត្រូវបាន​ពិនិត្យ ដោះស្រាយ​និង​ធ្វើ​ការឆ្លើយតប និង​គ្រប់​អ្នកពាក់ព័ន្ធ​ទាំងអស់ ជា​ពិសេស​ប្រជាពលរដ្ឋ​ក្នុង​មូលដ្ឋាន​ត្រូវបាន​រួម​បញ្ចូល​បរិយាប័​ន្ន​នៃ​ដំណើរការ​ការវិវឌ្ឍ​តា​ម​បែប​ប្រជាធិបតេយ្យ​នៅ​ថ្នាក់ក្រោម​ជាតិ​។ លោក​ថា វេទិកា​សាធារណៈ​ត្រូវបាន​បញ្ចប់​ត្រឹម​ខណ្ឌ​ដង្កោ​នា​ថ្ងៃនេះ​ហើយ គម្រប់​ចំនួន​១២​ខណ្ឌ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ ។

លោក​ថ្លែងថា ការ​មក​ជួបជុំ​គ្នា​រវាង​ប្រជាពលរដ្ឋ​ជាមួយ​គណៈ​អភិបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ និង​ក្រុមប្រក្សា​រាជធានី​ភ្នំពេញ បាន​ធ្វើ​វេទិកា​នេះ​នៅ​គ្រប់​ខណ្ឌ​ទាំងអស់​ដោយ​យោង​ទៅតាម​គោលការណ៍​សហវិមជ្ឈកា​រ និង​វិមជ្ឈការ​សម្រាប់​ការ​គ្រប់​គ្រប់​ការងាររដ្ឋបាល​គ្រប់​ថ្នាក់​ថា​តើ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​របស់​របស់​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ កំពុង​ធ្វើ​អ្វី ធ្វើ​បាន​អ្វីខ្លះ ហើយ​ក្នុង​ឆ្នាំ​បន្ត​ទៅមុខ​ទៀត​ត្រូវ​ធ្វើ​អ្វីខ្លះ ដើម្បី​ឲ្យ​ប្រជាពលដ្ឋ​បាន​ដឹង ហើយ​គ្រប់​ការងារ​ទាំងអស់​ត្រូវ​មាន​ការចូលរួម​ពី​ប្រជាពលរដ្ឋ ជា​ពិសេស​អាជ្ញាធរ​ក្រុង ខណ្ឌ សង្កាត់ មិន​អាច​ធ្វើ​ខ្លួនឯង​បាន​ទាំងអស់​នោះ​ទេ គឺ​ទាមទារ​ឲ្យមាន​ការចូលរួម​ពី​ប្រជាព​ល​រដ្ឋ​។

លោក​ថា កាលពីមុន អាជ្ញាធរ​មូលដ្ឋាន​ចង់​ធ្វើ​អ្វី​ចង់​អ្វី គឺ​ធ្វើ​ស្រេច​តែ​នឹង​ចិត្ត​របស់​ពួកគាត់ មិន​ចាំបាច់​សួរ​ដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ​នោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ក្នុង​ពេល​នេះ ស្ថិត​ក្នុង​កំណែទម្រង់​ថ្មី​សហវិមជ្ឈការ និង​វិមជ្ឈការ មុននឹង​ធ្វើ​អ្វីមួយ ឬ​ស្ថាបនា​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្សេងៗ ត្រូវ​មាន​ការប្រជុំ សួរនាំ​ជាមួយ​ប្រជាពលរដ្ឋ​ជា​មុន ដើម្បី​ឲ្យបាន​ដឹង​អំពី​តម្រូវការ​ជា​អាទិភាព ថា​តើ​ត្រូវ​ធ្វើ​អ្វីខ្លះ ជូន​តាម​សំណើរ និង​សំណូម​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ជា​មុន ដើម្បី​ស្របតាម​គោលការណ៍​លទ្ធិប្រជាធិបតេយ្យ និង​តម្លាភាព​។​

​មន្ត្រីរដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ​បាន​បញ្ជាក់ថា វេទិកា​ផ្សព្វផ្សាយ​និង​ពិគ្រោះ​យោបល់​របស់​ក្រុមប្រឹក្សា​រាជធានី គឺ​ផ្តោត​សំខាន់​ពាក់ព័ន្ធ​បញ្ហា​៣​ចំណុច ដែល​ទាក់ទង​នឹង​កង្វល់​ផ្ទាល់​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ ក្នុងនោះ​រួមមាន បញ្ហា​សន្តិសុខ សណ្តាប់ធ្នាប់ បញ្ហា​បរិស្ថាន និង​បញ្ហា​អភិវឌ្ឍ​មូលដ្ឋាន​។​សម្រាប់​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ការចូលរួម​មតិយោបល់ និង​លើក​ឡើង​នូវ​សំណើ សំណួរ សំណូមពរ​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ ពិត​បាន​នាំមក​នូវ​សក្តានុពល​យ៉ាង​ធំធេង និង​បាន​ធ្វើឲ្យ​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ ឆ្លុះបញ្ចាំង​នូវ​ចំណុច​អសកម្ម​នា​ពេលកន្លងមក ដើម្បី​អោយ​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ធ្វើ​ការកែលម្អ​ឡើងវិញ និង​អភិវឌ្ឍន៍​ក្នុង​មូលដ្ឋាន​ឲ្យបាន​ល្អ​ប្រសើ​រ និង​ស្វែងរក​នូវ​ដំណោះស្រាយ​ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ឲ្យមាន​តម្លាភាព និង​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ក្នុង​នាម​ជា​តំណាង​រដ្ឋបាល​សាធារណៈ​៕ ដោយ​៖​កូឡាប​

×