បន្ទាប់ពីកាត់បន្ថយបុគ្គលិកលើសពី ២៥% ទីភ្នាក់ងារធ្វើដំណើរតាមអ៊ិនធឺណែត Agoda និយាយថា ក្រុមហ៊ុនកំពុងរក្សាលំហូរសាច់ប្រាក់ឲ្យមានស្ថេរភាព ហើយអាចទប់ទល់រាប់ខែ ឬរាប់ឆ្នាំនៃការរឹតត្បិតការធ្វើដំណើរដោយសារកម្លាំងនៃការកក់ក្នុងស្រុក។
នៅក្នុងខែឧសភាក្រុមហ៊ុនបានបញ្ឈប់បុគ្គលិកចំនួន ១.៥០០ នាក់ក្នុងចំណោមបុគ្គលិកចំនួន ៥.៥០០ នាក់នៅទូទាំងពិភពលោកដោយសារតែការធ្លាក់ចុះនៃការកក់សណ្ឋាគារ បន្ទាប់ពីមានការបិទទ្វារជាសកល។
ក្នុងចំណោមបុគ្គលិកចំនួន ៤.០០០ នាក់ដែលនៅសេសសល់ជាង ២,២០០ នាក់ធ្វើការនៅប្រទេសថៃ។Agoda ក៏បានកាត់បន្ថយប្រាក់ខែរបស់ក្រុមថ្នាក់ដឹកនាំជាន់ខ្ពស់ចំនួន ២០% ខណៈពេលដែលនាយកប្រតិបត្តិ John Brown នឹងមិនត្រូវបានបើកប្រាក់បំណាច់សម្រាប់ឆ្នាំដែលនៅសល់។
ទាក់ទងនឹងការបញ្ឈប់ការងារនេះលោក Brown បាននិយាយថា “វាជាថ្ងៃដ៏លំបាកបំផុតមួយក្នុងអាជីពអាជីពរបស់ខ្ញុំ” ។ “ប៉ុន្តែតាមទស្សនៈលំហូរសាច់ប្រាក់យើងមិនអីទេ ហើយមិនចាំបាច់កាត់បន្ថយបុគ្គលិកបន្ថែមទៀតទេ បើទោះបីជាស្ថានភាពនៅតែបន្តរយៈពេល ១-២ ឆ្នាំទៀតក៏ដោយ។ ”
ទោះបីជាមានការកក់សំបុត្រសឹងតែគៀកនឹងសូន្យក៏ដោយដោយសារការជាប់គាំងកាលពីខែមេសា លោករំពឹងថាការកក់ក្នុងស្រុកនៅឆ្នាំនេះនឹងត្រូវនឹងកម្រិត ២០១៩ ។ ការកក់អន្ដរជាតិដែលជារឿយៗស្នាក់នៅយូរជាងនេះ នៅកន្លែងស្នាក់នៅលំដាប់ខ្ពស់បានធ្លាក់ចុះគួរឱ្យកត់សម្គាល់។ លោកប្រោនបាននិយាយថា នៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ មានអត្រាជិតដល់កម្រិតនៃការកក់អន្ដរជាតិក្នុងប្រទេសថៃ ប៉ុន្តែនៅឆ្នាំនេះការកក់អន្ដរជាតិមានប្រហែលតែ ៣% ប៉ុណ្ណោះ៕
ប្រភព៖ Bangkok Post
ដោយ៖CEN