រថភ្លើងធន់ស្រាលចំនួន ៣ ទូ ក្នុងចំណោម ៥១ ជាមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនរបស់ទីក្រុងហូជីមិញទី១ បានមកដល់កំពុងផែ Khánh Hội នៅក្នុងខណ្ឌ ៤ កាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍។
ទូនីមួយៗមានបណ្តោយ ២០ ម៉ែត្រនិងទំងន់ ៣៧ តោនហើយ ការដឹកជញ្ជូនរំពឹងថានឹងចំណាយពេលមួយថ្ងៃ។ ទូ 32 ម៉ែត្រនឹងត្រូវប្រើដើម្បីដឹកជញ្ជូនទំនិញ និងដឹកអ្នកដំណើរចេញពីកំពង់ផែទៅស្ថានីយឡុងប៊ិញក្នុងសង្កាត់ទី 9 នៅយប់ថ្ងៃសុក្រដើម្បីចៀសវាងការកក់ស្ទះចរាចរណ៍។
ទូរដែលមានពណ៌ប្រផេះនិងខៀវមានការរចនាផ្ទៃខាងក្នុងសាមញ្ញ សម្រាប់ការសម្អាតនិងថែទាំងាយស្រួល។ ទូរថភ្លើងទាំងនេះ ត្រូវបានគេគ្រោងនឹងមកដល់នៅដើមខែមេសា ប៉ុន្តែត្រូវបានពន្យារពេលរួមជាមួយវិស្វករជប៉ុន ដោយសារតែការរឹតត្បិតការធ្វើដំណើរដែលបណ្តាលមកពីជំងឺកូវីដ១៩។
គេមិនដឹងថាតើទូរថភ្លើងដែលនៅសេសសល់នឹងត្រូវដឹកជញ្ជូនមកដល់ទីក្រុងនៅពេលណាទេ។
យោងតាមអាជ្ញាធរគ្រប់គ្រងទីក្រុងហូជីមិញសម្រាប់ផ្លូវដែកទីក្រុង (MAUR) ខ្សែរថភ្លើងក្រោមដីលេខ ១ នឹងមានរថភ្លើងចំនួន ១៧ គ្រឿងដែលមានទូចំនួន ៥១ នាក់ដែលផលិតទាំងអស់នៅប្រទេសជប៉ុន។
ទូរថភ្លើងនីមួយៗមានប្រវែង ៦១.៥ ម៉ែត្រនិងអាចដឹកអ្នកដំណើរបាន ៩៣០ នាក់រួមទាំងអ្នកឈរជើងចំនួន ៧៨៣ នាក់ក្នុងល្បឿនអតិបរមា ១១០ គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោង។ យោងតាម MAUR បានឱ្យដឹងថារថភ្លើងនាពេលអនាគតនឹងបន្ថែមទូរថភ្លើង ៣ នាក់បន្ថែមទៀត។
ខ្សែទី ១ ចម្ងាយ ១៩,៧ គីឡូម៉ែត្រនឹងរត់ពីផ្សារប៊ុនថេញ(Bến Thành Market)នៅទីប្រជុំជនទី ១ ដល់សួនឧស្យានសួនស៊ូធៀនក្នុងខណ្ឌ ៩ ។ ខ្សែរថភ្លើងនេះនឹងមាន១៤ស្ថានីយ (ចំនួន ១១នៅលើដីនិងក្រោមដីចំនួន ៣) ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងត្រូវចំណាយអស់ VĐĐ៤៣,៧ សែនកោដិដុល្លារ (១,៨៩ ពាន់លានដុល្លារ) ។
ការសាងសង់ដែលពន្យារពេលច្រើនបានចាប់ផ្តើមនៅខែសីហាឆ្នាំ ២០១២ ហើយឥឡូវនេះការងារបានបញ្ចប់ ៧៦ ភាគរយហើយ។ជាង ៨៥ ភាគរយនៃផ្លូវជណ្តើរយន្តនិងស្ថានីយឡុងប៊ិញបានបញ្ចប់។ លោកបន្ថែមថាវាមានគោលដៅបញ្ចប់ ៩០ ភាគរយនៃការងារសរុបនៅឆ្នាំនេះហើយចាប់ផ្តើមប្រតិបត្តិការពាណិជ្ជកម្មនៅចុងឆ្នាំ ២០២១ ។
យោងតាម MAUR អ្នកជំនាញជនជាតិជប៉ុនចំនួន ៦ នាក់ទទួលបន្ទុកផ្នែកភស្តុភារនិងនីតិវិធីនាំចូលបានមកដល់ទីក្រុង កាលពីខែមុនហើយឥឡូវនេះកំពុងធ្វើការលើការតំឡើងនិងថែទាំឧបករណ៍។ ទីក្រុងមានផែនការសាងសង់ខ្សែរថភ្លើងចំនួន ៨ ខ្សែដែលមានប្រវែងសរុប ២២០ គីឡូម៉ែត្រ៕
ប្រភព៖ VNS
ដោយ៖CEN