សមាគមភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ថៃ (TTAA) បាននិយាយថា ការបង្កើតគោលនយោបាយ Travel Bubble ចំពោះការធ្វើដំណើររវាងប្រទេសដែលមានហានិភ័យទាប ដោយមិនចាំបាច់មានការកំណត់ដាច់ខាតគឺមានសារសំខាន់ណាស់ ក្នុងការជួយឧស្សាហកម្មទេសចរណ៍ថៃ ព្រោះវានឹងមានតម្រូវការកើនឡើងសម្រាប់ការធ្វើដំណើរទៅបរទេស។
លោក Suthiphong Pheunphiphop ប្រធានសមាគម TTAA បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រសិនបើមិនមានករណីកើនឡើងនូវករណីកូវីដ១៩ថ្មី យ៉ាងឆាប់រហ័សនៅក្នុងប្រទេសថៃឬក្រៅប្រទេសទេ នោះអារម្មណ៍ទេសចរណ៍អាចនឹងប្រសើរឡើងជាបណ្តើរៗ នៅខែមិថុនាឆ្នាំក្រោយ ដោយចាប់ផ្តើមពីភ្ញៀវទេសចរមកពីតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ជាពិសេសប្រសិនបើការចូលដោយគ្មានការហាមឃាត់ជាកាតព្វកិច្ចត្រូវបានអនុញ្ញាត។
លោកបាននិយាយថា ជំហានដំបូងនេះគឺជាការរៀបចំមួយដែលអនុញ្ញាតឱ្យប្រតិបត្តិករ ធ្វើដំណើរទៅក្រៅប្រទេសថៃ ចាប់ផ្តើមចាប់យកទីផ្សារនេះឡើងវិញ ដោយការបំពេញជើងហោះហើរចាកចេញ។ លោក Suthiphong មានប្រសាសន៍ថា៖ «ការទាមទារឱ្យមានការដាច់ដោយឡែក ឬការធ្វើការចត្តាឡីស័កគឺជាឧបសគ្គដល់វិស័យទេសចរណ៍។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា ខណៈដែលអ្នកខ្លះរំពឹងថានឹងទទួលវ៉ាក់សាំងការពារជំងឺកូវីដ១៩នៅពាក់
កណ្តាលឆ្នាំក្រោយ មានតម្រូវការកើនឡើងក្នុងចំណោមអ្នកធ្វើដំណើរដែលត្រៀមខ្លួន សម្របខ្លួនទៅនឹងវិធានការសុវត្ថិភាពនិងការពារខ្លួនខណៈពេលនៅឯបរទេស។
លោក Suthiphong មានប្រសាសន៍ថា ប្រជាជនបានកែប្រែរបៀបរស់នៅរបស់ពួកគេក្នុងអំឡុងពេលផ្ទុះជំងឺកូវីដ១៩នេះ ខណៈដែលបំណងធ្វើដំណើរបន្ទាប់ពីត្រូវបានបិទប្រទេស នៅក្នុងប្រទេសរបស់ពួកគេអស់រយៈពេលជាងមួយឆ្នាំ នឹងជួយឱ្យទីផ្សារនៅក្រៅប្រទេសងើបឡើងវិញពីពាក់កណ្តាលឆ្នាំក្រោយ។
លោកបាននិយាយថា សូចនាករនៃតម្រូវការនៅក្រៅប្រទេស នឹងទៅទស្សនាកីឡាអូឡាំពិកនៅទីក្រុងតូក្យូ ដែលគ្រោងធ្វើនៅខែកក្កដានិងសីហាឆ្នាំក្រោយ។ ប្រទេសជប៉ុននៅតែជាទិសដៅដ៏ពេញនិយមក្នុងចំណោមភ្ញៀវទេសចរថៃ។
លោក Suthiphong បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រជាជនថៃមួយភាគធំ ដែលនៅតែចង់ឃើញព្រឹត្តិការណ៍កីឡាល្បី ៗ នៅលើពិភពលោកប្រសិនបើពួកគេធ្វើបាន។ ការរំពឹងទុកទាំងអស់នេះពឹងផ្អែកទៅលើគោលនយោបាយ Travel Bubble រវាងប្រទេសថៃនិងប្រទេសដៃគូ។ ប្រតិបត្តិករទេសចរណ៍ត្រូវតែអនុវត្តតាមច្បាប់តឹងរ៉ឹងពីក្រសួងសុខាភិបាល និងក្រសួងការបរទេស ព្រោះស្ថានការណ៍មិនប្រាកដប្រជា ហើយប្រទេសភាគច្រើនចូលចិត្តពលរដ្ឋរបស់ខ្លួនគាំទ្រវិស័យទេសចរណ៍ ក្នុងស្រុកជួយធ្វើឱ្យសេដ្ឋកិច្ចមានភាពប្រសើរឡើងវិញ។
ពាក់កណ្តាលនៃប្រតិបត្តិករទេសចរណ៍ក្រៅស្រុកចំនួន ៨០០ នាក់ដែលជាសមាជិក TTAA ត្រូវបានបិទជាបណ្តោះអាសន្ន។ លោក Suthiphong បានមានប្រសាសន៍ថា“ សមាគមត្រូវលើកទឹកចិត្តសមាជិកឱ្យផ្លាស់ប្តូរការផ្តោតអារម្មណ៍ទៅលើទីផ្សារក្នុងស្រុក ដើម្បីអាចរស់បានរហូតដល់ធាតុអន្តរជាតិអាចចាប់ផ្តើមឡើងវិញនៅឆ្នាំក្រោយ” ។
ប្រតិបត្តិករក្រៅស្រុកក៏សង្ឃឹមថា នឹងដាក់បញ្ចូលសេវាកម្មរបស់ពួកគេ និងទទួលបានប្រាក់ចំណូលបន្ថែមទៀត តាមរយៈការឧបត្ថម្ភធនក្នុងការធ្វើដំណើរក្នុងស្រុក ដោយផ្តល់ជូនកញ្ចប់សេវាកម្មទេសចរណ៍ក្នុងស្រុកល្អ ៗ ដល់ប្រជាជនក្នុងស្រុកដែលបានចំណាយក្នុងការចំណាយកាន់តែច្រើននៅក្នុងប្រទេសដទៃទៀត។
កញ្ចប់ត្រូវបានប៉ាន់ប្រមាណជាមធ្យម ១០,០០០ បាតសម្រាប់ការធ្វើដំណើររយៈពេល ៣ ថ្ងៃទៅកាន់គោលដៅដែលត្រូវការការធ្វើដំណើរតាមផ្លូវអាកាសនិង ៣០,០០០ បាតសម្រាប់ការធ្វើដំណើររយៈពេល ៧ ថ្ងៃ។យោងតាម TTAA មានទេសចរថៃចំនួន ១១ លាននាក់នៅក្រៅប្រទេសដែលបានចំណាយប្រាក់ចំនួន ៤៣០ ពាន់លានបាតនៅបរទេសក្នុងឆ្នាំ ២០១៩៕
ប្រភព៖Bangkok Post
ដោយ៖CEN