កាហ្វេ Starbucks Corp នឹងចាប់ផ្តើមបង្ហាញខ្លួននៅប្រទេសឡាវក្នុងពេលឆាប់ៗនេះ ខណៈហាងកាហ្វេធំបំផុតរបស់ពិភពលោកមួយនេះព្យាយាមពង្រីកខ្លួននៅតំបន់អាស៊ី។
ហាងកាហ្វេដែលមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុង Seattleនឹងបើកហាងដំបូងរបស់ខ្លួននៅក្នុងទីក្រុងវៀងចន្ទន៍នៅរដូវក្តៅឆ្នាំ ២០២១ ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាទីផ្សារអាស៊ីទី ១៧ ដែលក្រុមហ៊ុននេះដំណើរការ។ យោងតាមគេហទំព័ររបស់ក្រុមហ៊ុន Starbucks បច្ចុប្បន្នមានហាងច្រើនជាង ១០,០០០ នៅក្នុងតំបន់។
លោក Michael Conway អនុប្រធានប្រតិបត្តិនៃហាងដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណអន្តរជាតិ Starbucks បានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងមានការរំភើបក្នុងការនាំយកបទពិសោធន៍របស់ Starbucks មកប្រទេសឡាវដែលមានប្រវត្តិផលិតកម្មកាហ្វេនិងវប្បធម៌កាហ្វេរីកចម្រើន” ។
ប្រទេសឡាវមានប្រជាជនប្រមាណ ៧ លាននាក់និងប្រាក់ចំណូលប្រចាំឆ្នាំសម្រាប់មនុស្សម្នាក់ៗប្រហែល ២,៦០០ ដុល្លារអាមេរិក។ នេះបើយោងតាមទិន្នន័យដែលប្រមូលបានដោយមូលនិធិរូបិយវត្ថុអន្តរជាតិ។
កាហ្វេ ខនសិប (Coffee Concepts)របស់ប្រទេសឡាវ អិលធីឌី ដែលជាផ្នែកមួយនៃក្រុមហ៊ុន Maxim’s Caterers Ltd នឹងប្រតិបត្តិការហាងស្តារបាក់នៅប្រទេសឡាវក្រោមកិច្ចព្រមព្រៀងអាជ្ញាប័ណ្ណ តាមរយៈ Coffee Concepts ឥឡូវហាងកាហ្វេស្តារបើកប្រតិបត្តិការហាងជាង ៨០០ កន្លែងនៅហុងកុង ម៉ាកាវ វៀតណាមសិង្ហបុរីនិងថៃ។ នៅទូទាំងតំបន់អាស៊ីស្តាបាក់មានច្រើនជាង ១០.០០០ ហាងដែលនាំមុខដោយចិននិងជប៉ុន។
ការចូលរបស់ Starbucks ចូលទៅក្នុងសេដ្ឋកិច្ចជួរមុខរបស់ប្រទេសឡាវកើតឡើង នៅពេលដែលការងើបឡើងវិញរបស់ក្រុមហ៊ុនក្នុងការលក់ និង ហាងលក់ទំនិញតែមួយ ត្រូវបានកាត់បន្ថយដោយការកើនឡើងនូវករណីឆ្លងវីរុសកូវីដ១៩ នៅសហរដ្ឋអាមេរិកនិងអឺរ៉ុប។ នៅប្រទេសចិនលទ្ធផលនៅខែសីហាគឺនៅដដែលដែលជាសញ្ញាបង្ហាញពីការរំពឹងទុកនៃការងើបឡើងវិញនៅត្រីមាសទីមួយនេះបើយោងតាមទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន Bloomberg។
កាលពីខែសីហាក្រុមហ៊ុន CP All Plc បានចុះហត្ថលេខាលើកិច្ចព្រមព្រៀងទិញសិទ្ធិផ្តាច់មុខជាមួយក្រុមហ៊ុន 7-Eleven Inc ដើម្បីបង្កើតហាងងាយស្រួលនៅប្រទេសឡាវអស់រយៈពេល ៣០ ឆ្នាំ៕ ដោយ ៖ CEN