សិង្ហបុរី៖ ការនាំចេញផលិតផលមិនមែនប្រេងក្នុងស្រុក (NODX) របស់សិង្ហបុរីបានកើនឡើងក្នុងល្បឿនយឺតជាង ៦,៤ ភាគរយពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំក្នុងខែមេសា បន្ទាប់ពីមានកំណើន ៧,៧ ភាគរយនៅក្នុងខែមីនា។
ទាំងការនាំចេញគ្រឿងអេឡិចត្រូនិច និងមិនមែនអេឡិចត្រូនិកបានកើនឡើង ហើយការនាំចេញទៅកាន់ទីផ្សារកំពូលទាំង 10 ទាំងមូលបានកើនឡើងនៅក្នុងខែមេសា ភាគច្រើនបាននាំចេញទៅតៃវ៉ាន់ ម៉ាឡេស៊ី និងសហរដ្ឋអាមេរិក នេះបើយោងតាមទិន្នន័យផ្លូវការដែលចេញផ្សាយដោយ Enterprise Singapore (ESG) កាលពីថ្ងៃអង្គារ (ឧសភា 17)។
ការនាំចេញផលិតផលមិនមែនប្រេងក្នុងស្រុកទៅកាន់ប្រទេសចិន ហុងកុង និងកូរ៉េខាងត្បូងបានធ្លាក់ចុះ។ ការគណនាពីតម្លៃនៃការនាំចេញពីមួយខែទៅមួយខែ ការនាំចេញផលិតផលមិនមែនប្រេងក្នុងស្រុកបានថយចុះ 3.3 ភាគរយនៅក្នុងខែមេសា បន្ទាប់ពីការធ្លាក់ចុះ 2.3 ភាគរយកាលពីខែមុន។ ទាំងអេឡិចត្រូនិច និងមិនមែនអេឡិចត្រូនិចមានការថយចុះ។
គិតមធ្យមប្រចាំឆ្នាំ ការនាំចេញគ្រឿងអេឡិចត្រូនិកបានឈានដល់ 16.6 ពាន់លានដុល្លារសិង្ហបុរីក្នុងខែមេសា ទាបជាង 17.2 ពាន់លានដុល្លារសិង្ហបុរីកាលពីខែមុន ប៉ុន្តែខ្ពស់ជាងកម្រិតកាលពីឆ្នាំមុន។ ផ្អែកលើមូលដ្ឋានប្រចាំឆ្នាំ NODX អេឡិចត្រូនិកបានកើនឡើង 12.8 ភាគរយនៅក្នុងខែមេសា បន្ទាប់ពីកំណើន 11.5 ភាគរយនៅក្នុងខែមុន។
NODX មិនមែនអេឡិចត្រូនិកបានកើនឡើង 4.6 ភាគរយនៅក្នុងខែមេសា 2022 ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ បន្ទាប់ពីការកើនឡើង 6.8 ភាគរយកាលពីខែមុន។ គ្រឿងម៉ាស៊ីនឯកទេស ឧបករណ៍វាស់ស្ទង់ និងរចនាសម្ព័ន្ធនៃកប៉ាល់ និងទូកបានរួមចំណែកច្រើនបំផុតដល់កំណើននៃ NODX ដែលមិនមែនជា
អេឡិចត្រូនិក កើនឡើង 6.9 ភាគរយ 18.4 ភាគរយ និង 305.6 ភាគរយរៀងគ្នា។
ប្រភព៖ CNA