Monday, September 15, 2025

ទំនាក់ទំនង : 0716140005

Address : #16 (Borey New World) St. 6A sk . Phnom Penh Thmey kh. Sen Sok ct., Phnom Penh 120913 Office: +85523232725 Tel: 017 93 61 91

ភោ​ជ​នីយ៍​ដ្ឋាន​មួយ ហួសពី​គគ្រិច មិនថា​ក្នុង​ចាន​មាន​រុ​យ​ទេ តែ​សូម្បី​ចង្កឹះ ក៏​សុទ្ធតែ…

ក្នុងអំឡុងពេលធ្វើដំណើរថ្មីៗនេះ ទៅកាន់ទីក្រុង Hue តារា TikTok VHL បានជួបបទពិសោធន៍ដ៏ហួសចិត្តមួយ នៅពេលនាងចូលញ៉ាំនៅភោជនីយដ្ឋាន «ខ្យង» មួយកន្លែង។ នាងបាននិយាយថា Hue ជាទីកន្លែងដ៏ស្រស់ស្អាត ខណៈម្ហូបហារនៅទីនោះឆ្ងាញ់ៗ ប៉ុន្តែ មិននឹកស្មានថា នៅតែមានកន្លែងដែលធ្វើឲ្យនាងខកចិត្តបំផុតបែបនេះសោះ។

ភោជនីយដ្ឋានខ្យងដ៏ធំនេះ ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅផ្លូវ Le Loi (ទីក្រុង Hue) បានធ្វើឲ្យក្រុមរបស់នាងស្រឡាំងកាំង ដោយសារគុណភាពអនាម័យគគ្រិចខ្លាំង។ ជាក់ស្តែង ពួកនាងបានរកឃើញសត្វរុញនៅក្នុងអាហារ និងចានកខ្វក់ ពុំត្រូវបានលាងសម្អាតឲ្យបានស្អាតនោះទេ។

តារា TikTok រូបនេះ បាននិយាយថា ទោះ​បី​នាង​មិន​ចង់​ផ្តល់​ការ​ពិនិត្យ​អវិជ្ជមាន​ក៏​ដោយ ក៏​នាង​ត្រូវតែ​និយាយ​ឡើង ​ព្រោះ​នាង​មាន​អារម្មណ៍​សោកសៅ​ពេក ដែលបានជួបបទពិសោធន៍មួយនេះ។

ក្នុងនោះ នាងបាននិយាយថា «ខ្ញុំ​មិន​ចង់​និយាយ​រឿង​អវិជ្ជមាន​ទេ ប៉ុន្តែ​និយាយ​ឲ្យ​ត្រង់​ទៅ ពេល​ដើរ​ចូល​ហាង ខ្ញុំ​សោក​ស្តាយ​ខ្លាំង​ណាស់។ ដំបូង​ហាង​បាន​ឲ្យ​ខ្យង​សូត្រ​ពីរ​ចាន​មក​ខ្ញុំ ​ដោយ​មាន​រុយ​នៅ​ខាង​ក្នុង។

បន្ទាប់​មក ខ្ញុំ​បាន​ហៅ​បុគ្គលិក ​ហើយ​ត្អូញត្អែរ​អំពីរឿងនេះ និង​បានឲ្យ​ប្តូរ​ចង្កឹះ។ ប៉ុន្តែ នៅពេល​បំពង់​ចង្កឹះ​ទី​ពីរ​ត្រូវ​បាន​យកមក ហើយពី​យក​ក្រដាស​មក​ជូត​សម្អាត ស្រាប់តែប្រឡាក់​ខាញ់ និង​កខ្វក់យ៉ាងខ្លាំង ហើយចាន​ដែលត្រូវបានយកមកឲ្យភ្ញៀវជាមួយ​​គល់​ខ្ទឹម​ទាំងប្ញស។

ប្រសិនបើអ្នកទាំងអស់គ្នា បានមើលវីដេអូរបស់ខ្ញុំនៅលើយូធូប អ្នកអាចដឹងបានថា កម្រិតក្នុងការរិះគន់មានភាពវិជ្ជមានខ្លាំង។ ប៉ុន្តែហាងនេះពិតជាគគ្រេចខ្លាំងមែន។ ហាងខ្យងធំមួយ ដែលមានទីតាំងនៅលើផ្លូវធំក្នុងទីក្រុង Hue បែបនេះ ពិតជាខកចិត្តខ្លាំងណាស់»។

វីដេអូបង្ហាញហាងខ្យងអនាម័យដ៏អន់បំផុតនេះ របស់តារា TikTok VHL ត្រូវបានចែករំលែកយ៉ាងលឿននៅលើបណ្តាញសង្គម ដោយបានទាក់ទាញការអារម្មណ៍ និងវែកញែកយ៉ាងខ្លាំង។ បើទោះជា VHL មិនបានបញ្ចេញឈ្មោះ និងអសយដ្ឋានហាងក៏ដោយ ក៏មានមនុស្សជាច្រើនបានស្គាល់យ៉ាងច្បាស់ ដោយបានប្រាប់ថា ហាងខ្យងនោះមានឈ្មោះ T.snail shop មានទីតាំងស្ថិតនៅផ្លូវ Le Loi (ទីក្រុង Hue)។

ភ្លាមៗនោះ ម្ចាស់ភោជនីយដ្ឋានបានចេញមុខសុំទោសតារា TikTok ស្រីរូបនេះ និងទទួលខុសត្រូវទាំងស្រុង ជាមួយនឹងពាក្យស្លោកលើកឡើងថា «អតិថិជនជាព្រះ»។ ភោជនីយដ្ឋានក៏បានសន្យាថា នឹងកែប្រែ និងធ្វើឲ្យល្អប្រើសើរអ្វីៗគ្រប់យ៉ាង តាំងពីអនាម័យ សម្ភារៈបរិក្ខារ រហូតដល់បុគ្គលិក៕ រក្សាសិទ្ធិដោយ៖ លឹម ហុង

×