Sunday, November 24, 2024

ទំនាក់ទំនង : 0716140005

Address : #16 (Borey New World) St. 6A sk . Phnom Penh Thmey kh. Sen Sok ct., Phnom Penh 120913 Office: +85523232725 Tel: 017 93 61 91

ឃើញ​ស៊ុប កំពប់​លើ​ផ្លូ​វ នារី​ម្នាក់​ក៏​ពិនិត្យ​កាមេ​រ៉ា ស្រាប់តែ​បាន​រក​ឃើញ​អាកប្ប​កិរិយា​ដ៏​ហួ​ស​ថ្លែង របស់​អ្នក​ដឹកជញ្ជូ​ន កំពុងតែ…

សេវាកម្មដឹកជញ្ជូនអាហាររហ័សឥឡូវនេះ បានក្លាយជាការពេញនិយមស្ទើរតែគ្រប់ប្រទេស ដោយសារតែភាពងាយស្រួល និងរហ័ស។ ជំនួសឱ្យការទៅភោជនីយដ្ឋានដើម្បីញ៉ាំ មនុស្សជាច្រើនចូលចិត្តកុម្ម៉ង់ម្ហូបយកទៅផ្ទះ ហើយរីករាយនឹងអាហារដ៏ឆ្ងាញ់ពិសារនៅក្នុងកន្លែងផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ ឬអ្នកផ្សេងទៀតបញ្ជាទិញអាហារតាមអ៊ីនធឺណិតដោយគ្រាន់តែពួកគេចង់សន្សំពេលវេលា។ នោះហើយជាមូលហេតុដែលសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនអាហាររហ័សនៅតែបន្តកើនឡើងដូចខ្លែង។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការបញ្ជាទិញអាហារតាមអ៊ីនធឺណិត មិនតែងតែនាំមកនូវការពេញចិត្តរបស់អតិថិជននោះទេ។

យោងតាមសារព័ត៌មាន Straits Times, ថ្មីៗនេះ អតិថិជនមួយចំនួននៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីបានត្អូញត្អែរអំពីអាហារ និងភេសជ្ជៈត្រូវបានកំពប់កំពប់ក្នុងអំឡុងពេលដឹកជញ្ជូន។ ប៉ុន្តែនោះហើយជាមូលហេតុដែលអ្នកដឹកជញ្ជូនមានវិធីទប់ស្កាត់?។

ជាក់ស្តែង នារីម្នាក់ឈ្មោះ Stomper Wendy បានចែករំលែកវីដេអូដែលថតចេញពីកាមេរ៉ាសុវត្ថិភាពនៅមុខផ្ទះរបស់នាង ដែលបង្ហាញឲ្យឃើញពីអាកប្បកិរិយាដ៏មិនល្អរបស់អ្នកបើកបរដឹកជញ្ជូនម្នាក់។ ហេតុការណ៍​នេះ​បាន​កើត​ឡើង​នៅ​តាម​បណ្តោយ​ផ្លូវ​នៃ​អគារ​ក្បែរ​អគារ Wendy ផ្លូវ Somme វេលា​ម៉ោង​១១​និង​៤៥​នាទី​ព្រឹក​ថ្ងៃ​ទី​១ វិច្ឆិកា កន្លងទៅ​ថ្មីៗ​នេះ។

Wendy បាន​និយាយ​ថា​៖ «ខ្ញុំ​បាន​ឃើញ​ស៊ុប​កំពប់​នៅ​តាម​ផ្លូវ ហើយ​ក៏បាន​សម្រេច​ចិត្ត​ឆែក​មើល​កាមេរ៉ា»។

នៅក្នុងវីដេអូដែលចែករំលែកដោយ Wendy អ្នកបើកបរត្រូវបានគេឃើញបើកប្រអប់មួយដែលមានអ្វីដែលមើលទៅដូចជាស៊ុប។ បន្ទាប់​មក​​ គាត់​បានយក​ថង់​ប្លា​ស្ទិ​ក​ដែល​ផ្ទុក​ស៊ុប​ដែល​កំពប់​នោះ ហើយ​ដាក់​ចូល​ក្នុង​ប្រអប់​វិញ»។

Wendy បាននិយាយថា «ពិតជាគ្មានអនាម័យ និងគួរឱ្យខ្ពើមរអើមទាំងស្រុង។ ភោជនីយដ្ឋានមិនបានវេចខ្ចប់វាឱ្យត្រឹមត្រូវទេ ដូច្នេះវាកំពប់ ឬត្រូវបានអ្នកដឹកជញ្ជូនទម្លាក់ចោល? ទោះជាយ៉ាងក៏ដោយ គាត់គួរតែពន្យល់អតិថិជន និងឱ្យអតិថិជនត្អូញត្អែរទៅកាន់ភោជនីយដ្ឋាន ឬក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូន»។

Wendy បានបន្ថែមថា អ្នកដឹកជញ្ជូនហាក់ដូចជាកំពុងកាន់កាបូបម៉ាក Deliveroo ប៉ុន្តែនាងដឹងថា មានអ្នកបើកបរជាច្រើនដែលធ្វើការសម្រាប់វេទិកាចែកចាយអាហារជាច្រើន ក្នុងពេលតែមួយ។

នារីរូបនេះបានចែករំលែកថា ករណីស្រដៀងគ្នានេះ គឺជាហេតុផលដែលនាងឈប់បញ្ជាទិញពីវេទិកាចែកចាយអាហារជាងមួយឆ្នាំមុន។

នាងបាននិយាយថា «អាជ្ញាធរចំណីអាហារសិង្ហបុរី (SFA) ពិតជាត្រូវណែនាំបទប្បញ្ញត្តិដែលប្រអប់អាហារត្រូវតែមានត្រា ឬស្ទីគ័រដើម្បីឱ្យមនុស្សដឹងថា តើគម្របត្រូវបានបើកឬអត់។ Covid-19 គួរ​តែ​ធ្វើ​ឱ្យ​យើង​ទាំង​អស់​គ្នា​យល់​ដឹង​បន្ថែម​ទៀត ​អំពី​តម្រូវ​ការ​អនាម័យ​ល្អ ប៉ុន្តែ​វា​ហាក់​ដូច​ជា​មាន​មនុស្ស​ជា​ច្រើន​មិន​បាន​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ចំពោះ​រឿងនេះសោះ»៕ រក្សាសិទ្ធិដោយ៖ លឹម ហុង

×