Sunday, December 22, 2024

ទំនាក់ទំនង : 0716140005

Address : #16 (Borey New World) St. 6A sk . Phnom Penh Thmey kh. Sen Sok ct., Phnom Penh 120913 Office: +85523232725 Tel: 017 93 61 91

រដ្ឋមន្ត្រី ៖ ជំរុញ​យុវជន​កម្ពុជា ឱ្យ​ឃ្លាតឆ្ងាយ​ពី​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង ហួស​កម្រិត​តាមរយៈ​សារ​៖ រក្សា​រូបរាង​របស់​អ្នក​

​ភ្នំពេញ​៖ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ព័ត៌មាន បាន​អះអាងថា យុវជន ត្រូវតែ​ខ្លាំង​រឿង​ផ្សេង​ទាក់ទង​នឹង​ការរៀនសូត្រ លេង​កីឡា​ជាដើម ប៉ុន្តែ​យុវជន កុំ​ខ្លាំង​រឿង​ផឹកស៊ី បើ​ផឹក​ហើយ គឺ​បាត់​ខ្លាំង​ហើយ គឺមាន​តែ​អត់​ផឹក​ទេ ទើប​យើង​ខ្លាំង ដូច្នេះ​យើង​ផឹក គ្រាន់តែ​សប្បាយរីករាយ កុំ​ផឹក​ខ្លាំង​ហួសហេតុ​។​

​ក្នុង​កម្មវិធី យុទ្ធនាការ​ពិសា​ដោយ​ទទួលខុសត្រូវ​ដែលមាន​ឈ្មោះ “Get Your Shape Back” តាមរយៈ​កម្មវិធី​ទូរស័ព្ទ​ស្មា​ត​ហ្វូ​ន ត្រូវបាន​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរការ​កាលពី​ថ្ងៃទី​២៦ ខែតុលា ឆ្នាំ​២០១៧ នៅ​សណ្ឋាគារ​សូ​ហ្វី​តែ​ល​ភ្នំពេញ រៀបចំ​ដោយ​ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរ​កម្ពុ​ជា (CBL) ត្រូវបាន​លោក​ខៀវ កាញារីទ្ធ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ព័ត៌មាន បាន​មានប្រសាសន៍ថា នេះ​ជា​ឆ្នាំ​ទី​៦ ដែល​ធ្វើ​កម្មវិធី​ឡើង សំដៅ​ធំ​បំផុត លើ​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង ដែលមាន​ការទទួលខុសត្រូវ ហើយ​ពីមួយ​ឆ្នាំទៅ​មួយឆ្នាំ តែងតែ​ធ្វើ និង​គិត ទៅលើ​យុវជន ដែល​ប្រើ​ពាក្យស្លោក​ត្រឹមត្រូវ​ឬ​យ៉ាងណា ។ លោក​បាន​ថ្លែងបន្តថា ចាប់ផ្តើម​ពីដំបូង គឺ​ការប្រើ​ពាក្យស្លោក បើ​ស្រវឹង​កុំ​បើកបរ ហើយ​ឃើញថា ពាក្យ​នេះ​សាមញ្ញ​ពេក ដូច្នេះ​ក៏បាន​ដូរ​មក​ពាក្យ​ថា រីករាយ​ក្នុង​រាត្រី​សប្បាយ ហើយ​ឆ្នាំនេះ​ត្រូវ​ប្រើ​ពាក្យស្លោក Get Your Shape Back​។

​លោក​រដ្ឋមន្ត្រី បាន​បន្តថា ការប្រើ​ពាក្យស្លោក​នីមួយៗ ត្រូវបាន​គិតគូរ​ទៅលើ​យុវជន ដែលមាន​ជាង​១​លាន​នាក់ ដែល​បាន​ចូលរួម​ក្នុង​កិច្ចការ​នេះ ហើយ​គិត​ជាការ​មួយ​យ៉ាង​ល្អប្រសើរ និង​បាន​រំលឹក​ដល់​មនុស្ស​គ្រប់គ្នា ឲ្យ​ទទួលខុសត្រូវ ហើយ​យើង​ក៏​មិនអាច​ឃាត់ មិន​ឲ្យ​គេ ទទួលទាន​ស្រា​បានទេ លើកលែងតែ​មនុស្ស ក្រោម​អាយុ​ឆ្នាំ ទៅ​ទទួល​ស្រា ទើប​មាន​ហាមឃាត់​។ លោក បាន​បន្តថា នាពេល​កន្លងមក យើង​ក៏បាន​ប្រុង​ពិភាក្សា មិន​ឲ្យ​ទទួល​ស្រា​នៅ​ថ្ងៃសីល ប៉ុន្តែ​យើង​មិនអាច​ធ្វើបាន ដោយ​យើង​គ្រាន់តែ មិន​លក់​ស្រា ក្បែរ​សាលារៀន និង​មិន​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​ក្មេង ទៅ​ទិញ​ស្រា​តែប៉ុណ្ណោះ​។ យើង​ត្រូវ​រួបរួមគ្នា ជួយ​ណែនាំ​ដល់​អ្នក​ផឹកស្រា ដោយមាន​អ្នកណាម្នាក់ សម្រាប់​ដឹកជញ្ជូន​គ្នា នៅពេលដែល​ផឹកស្រា​ស្រវឹង យកទៅ​ផ្ទះ​វិញ​។ លោក ខៀវ កាញារីទ្ធ ក៏បាន​ស្នើសុំ​ដល់​អ្នកផឹកស៊ី​ថា សូម​ឲ្យ​មនុស្ស​គ្រប់គ្នា សូមកុំ​សប្បាយ​មួយពេល ហើយ​ក្លាយ​ទៅ​ការសោកស្តាយ​មួយជីវិត​។

​លោក​ថា ខ្ញុំ​តែងតែ​រំលឹក​ជា​ញឹកញយ​អំពី​ការផ្សាយ​ព័ត៌មាន​អំពី​គ្រឿង​ស្រវឹង នៅមុន​ម៉ោង​៨​យប់ ដើម្បី​ចៀស​ការ​ដាស់​ស​ត្តិ​អារម្ភ​យុវជន​ទាំងអស់ ប៉ុន្តែ​សូម​សរសើរ​ដល់​ក្រុមហ៊ុន​CBL​ជា​រៀងរាល់ឆ្នាំ​ដែលមាន​គំនិត ដើម្បី​ជំរុញ​ដល់​យុវជន ទោះបីជា​ក្រុមហ៊ុន​លក់​គ្រឿង​ស្រវឹង​ក៏ពិតមែន ប៉ុន្តែ​ក្រុមហ៊ុន​គ្រាន់តែ​ចង់​ឲ្យ​គ្រឿង​ស្រវឹង​នេះ ជា​ស្ពាន​មួយ​សម្រាប់​ស្គាល់គ្នា រីករាយ​ជាមួយគ្នា មិនមែនជា​ផ្លូវ​មួយ​សម្រាប់​ឲ្យ​យើង​ទៅធ្វើ​ក្តារ​មឈូស​នោះទេ ដូច្នេះ​ជាការ​សំខាន់​ដែល​ក្រុមហ៊ុន​បានរៀបចំ​កម្មវិធី ហើយ​ជា​រៀងរាល់ឆ្នាំ​តែងតែ​យកចិត្តទុកដាក់​លើ​បញ្ហា​គ្រឿង​ស្រវឹង​នេះ​។

​សូមបញ្ជាក់ថា យុទ្ធនាការ “Get Your Shape Back” តាមរយៈ​កម្មវិធី​ទូរស័ព្ទ​ស្មា​ត​ហ្វូ​ន​ត្រូវបាន​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរការ ដោយ​ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរ​កម្ពុ​ជា (CBL) ដែលជា​ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរ Heineken, Tiger, Tiger Crystal, ABC Extra Stout, Anchor, Gold Crown និង Gold Crown Stout ក្នុង​កិច្ចសហការ​ជាមួយ​ក្រសួង​ព័ត៌មាន សហភាព​សហព័ន្ធ​យុវជន​កម្ពុជា និង​ដៃគូ​ដទៃទៀត​ដើម្បី​លើកកម្ពស់​ការទទួល​ទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​ដោយមាន​ទំនួល​ខុសត្រូវ​ខ្ពស់​នៅក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​។ យុទ្ធនាការ​នេះ​បញ្ជាក់​ពី​សារសំខាន់ នៃ​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង ប្រកបដោយ​ការទទួលខុសត្រូវ​។​

​ការ​ថ្លែង​សុន្ទរកថា បើក​កម្មវិធី​ត្រូវបាន​ធ្វើឡើង ដោយ​លោក Roland Bala នាយក​គ្រប់គ្រង​នៃ​ក្រុមហ៊ុន CBL ដើម្បី​ពន្យល់​ពី​សារសំខាន់​នៃ​សកម្មភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន ក្នុងការ​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរការ​នូវ​កម្មវិធី “Get Your Shape Back” ។ “​នេះ​គឺជា​ឆ្នាំ​ទី​៦​ហើយ​ដែល​ក្រុមហ៊ុន CBL បាន​សហការ​ជា​ដៃគូ​ជាមួយ​ក្រសួង​ព័ត៌មាន សហភាព​សហព័ន្ធ​យុវជន​កម្ពុជា និង​ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ​ដទៃទៀត​ដើម្បី​បណ្តុះ​ឲ្យ​មាន​ឥរិយាបថ​ទទួលខុសត្រូវ​ចំពោះ​ការទទួល​ទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​”​។​
“​យុទ្ធនាការ​របស់​យើង​បានចាប់ផ្តើម​កាលពី​ឆ្នាំ​២០១១ នៅពេល​យើង​ចាប់ផ្តើម​បើក​យុទ្ធនាការ “​បើ​ស្រវឹង​សូមកុំ​បើកបរ​”​។ នៅ​ឆ្នាំ​២០១៣ យើង​បាន​បញ្ចូល​ខ្លឹមសារ​កំប្លែង​បន្តិចបន្តួច នៅក្នុង​យុទ្ធនាការ​របស់​យើង​ដែលមាន​ឈ្មោះថា “​តើ​ត្រូវ​ធ្វើយ៉ាងណា​ដើម្បី​មាន​សុវត្ថិភាព​” ដែល​បានធ្វើការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ព័ត៌មាន និង​ចំណេះដឹង​បន្ថែម​អំពី​ការទទួល​ទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​។ ចាប់តាំងពី​ឆ្នាំ​២០១៤ មក យើង​បានចាប់ផ្តើម​យុទ្ធនាការ “GYSB” ដែល​ផ្តោតលើ​យុវវ័យ​ពីព្រោះ​ពួកគេ​មាន​វ័យក្មេង​ហើយ​ចង់​រៀន​។ ក្នុងនាម​ជា​ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរ​ប្រកបដោយ​ការទទួលខុសត្រូវ​ខ្ពស់ ក្រុមហ៊ុន CBL ចង់ឱ្យ​យុវជន​ប្រកាន់ខ្ជាប់​យក​ឥរិយាបថ​ទទួលខុសត្រូវ​ចំពោះ​ការទទួល​ទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​។ ទំព័រ​ហ្វេ​ស​ប៊ុ​ក ‘GYSB’ របស់​យើង​បាន​ឈានដល់ ១,២ លាន​នាក់​នៃ​អ្នកប្រើប្រាស់ ហើយ​មាន​អ្នកគាំទ្រ​ចំនួន ៥៥.០០០ នាក់ ខណៈដែល​កម្មវិធី​ស្មា​ត​ហ្វូ​ន GYSB របស់​យើង​មាន​ចំនួន​នៃ​ការទាញយក ១២.០០០ ដង​ពី App Store និង Play Store” ។​

​ឥឡូវ​នៅ​ឆ្នាំ​២០១៧​នេះ ក្រុមហ៊ុន CBL បាន​ណែនាំ​ពី​គម្រោង​ផ្តួចផ្តើម​ថ្មី​មួយ​ដោយ​ដាក់​ឲ្យ​ដំណើរការ​នូវ​កម្មវិធី​មួយ​ដែល​ឈ្មោះថា “Get Your Shape Back” សម្រាប់​អ្នក​ប្រើ​ទូរស័ព្ទ​ស្មា​ត​ហ្វូ​ន​ដែល​អាច​ទាញយក​វា​ឥឡូវនេះ​ពី Apple App Store សម្រាប់ iPhone និង iPad ឬ​ពី Google Play Store សម្រាប់​ទូរស័ព្ទ និង​ថែប​ឡេ​ត Android ។​

​កម្មវិធី GYSB ថ្មី​នេះ​មាន​មុខងារ​សំខាន់​បួន​យ៉ាង​រួមមាន​៖ ១) ការ​គណនា​បរិមាណ​ទទួលទាន​៖ អ្នកប្រើប្រាស់​អាច​ដឹងថា រាងកាយ​របស់​ពួកគេ​ត្រូវការ​សម្រាក​ប៉ុន្មាន​ម៉ោង​ក្រោយពេល​ពិសា​គ្រឿង​ស្រវឹង ដោយ​គ្រាន់តែ​វាយ​បញ្ចូល​ចំនួន​ប៉ុន្មាន​ដែល​ខ្លួន​បាន​ពិសា​។ ២) គន្លឹះ​ណែនាំ​ពី​ការ​ទទួលទាន​ដោយ​ទំនួល​ខុសត្រូវ​៖ មុខងារ​ពិសេស​នេះ​ផ្តល់នូវ​គន្លឹះ​ណែនាំ​អ្នកប្រើប្រាស់​អំពី​របៀប​ពិសា​គ្រឿង​ស្រវឹង​ក្នុង​កម្រិត​មធ្យម​។ ៣) ហៅ​តាក់ស៊ី​៖ មុខងារ​ពិសេស​នេះ​អនុញ្ញាតឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​កម្មវិធី​នេះ​ងាយស្រួល​ហៅ​តាក់ស៊ី​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​។ ៤) ល្បែង​ចងចាំ​៖ អ្នកប្រើប្រាស់​អាច​លេង​ហ្គេម​ដើម្បី​រៀន​ពី​ខ្លឹមសារ​នៃ​ការ​ទទួលទាន​ដោយ​ការទទួលខុសត្រូវ ថតរូប​សែ​ល​ហ្វី និង​មានឱកាស​ឈ្នះ​រង្វាន់ iPhone X ថ្មី​សន្លាង​មួយគ្រឿង​។​


​គោលដៅ​នៃ​យុទ្ធនាការ​នេះ​គឺ​ដើម្បី​ជំរុញ​ឲ្យ​យុវជន​ចូលរួម​ដោយ​ក្តី​រីករាយ​ដើម្បី​ស្វែង​យល់ដឹង​ពី​ផលវិបាក​នៃ​ការទទួល​ទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង​ហួស​កម្រិត​។ តាមរយៈ​យុទ្ធនាការ​នេះ ក្រុមហ៊ុន CBL សង្ឃឹមថា នឹង​អាចជួយ​ជំរុញ​យុវជន​កម្ពុជា ឱ្យ​ឃ្លាតឆ្ងាយ​ពី​ការ​ទទួលទាន​គ្រឿង​ស្រវឹង ហួស​កម្រិត​តាមរយៈ​សារ​៖ រក្សា​រូបរាង​របស់​អ្នក​។​

​ចំណែក​លោក​គឹម រឹទ្ធី អនុប្រធាន​សហភាព​ស​ហ​ព័ន្ធ​យុវជន​កម្ពុជា បាន​ថ្លែងថា ក្នុងនាម​ជា​យុវជន​ជ​កម្ពុជា ត្រូវតែមាន​ភាព​ការប្រកួតប្រជែង​ខ្លាំង និង​មាន​ភាពជោគជ័យ ហើយ​ចា​រឹត​នាំ​ការប្រកួតប្រជែង​នេះ ទៅលើ​ការលេង​កីឡា ការរៀនសូត្រ កុំ​ប្រកួតប្រជែង​ក្នុង​ការហូប​សុរា ដើម្បី​រក​អ្នកខ្លាំង ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​ផលប៉ះពាល់​ច្រើន​ដល់​សុខភាព​ផងដែរ ។ លោក ក៏បាន​គាំទ្រ​ចំពោះ​ច្បាប់​នៃ​ការទិញ​ស្រា និង​ច្បាប់​នៃ​ការគ្រប់គ្រង​ហូប​ស្រា ហើយ​យើង​គួរតែ​រួមគ្នា​ដើម្បី​កាត់បន្ថយ និង​លុបបំបាត់ចោល​កុមារ​អាយុ​ក្រោម​១៨​ឆ្នាំ មិន​ឲ្យ​ទិញ​ស្រា​បាន​នៅតាម​ហាង​និង​តាម​ផ្សារ​លក់​ស្រា ។ ត្រូវ​រួមគ្នា និង​ឈានទៅ​លុបបំបាត់ នូវ​ការបើកបរ​ក្រោម​ជាតិ​គ្រឿង​ស្រវឹង​៕ ដោយ​៖​កូ​ឡាប​

 

×