Thursday, July 10, 2025

ទំនាក់ទំនង : 0716140005

Address : #16 (Borey New World) St. 6A sk . Phnom Penh Thmey kh. Sen Sok ct., Phnom Penh 120913 Office: +85523232725 Tel: 017 93 61 91

អ្នកវិភាគនិយាយថា ការចំណាយ ការលំបាកក្នុងការតភ្ជាប់ទៅជើងហោះហើរផ្សេងទៀត គឺជាមូលហេតុដែល Jetstar បដិសេធមិនផ្លាស់ទៅស្ថានីយអ្នកដំណើរទី 4

សិង្ហបុរី៖ អ្នកជំនាញបានប្រាប់ CNA ថា ការបដិសេធរបស់ក្រុមហ៊ុន Jetstar Asia ក្នុងការផ្លាស់ទីទៅកាន់ស្ថានីយអ្នកដំណើរទី 4 របស់អាកាសយានដ្ឋាន Changi ទំនងជាដោយសារតែការរៀបចំលេខកូដ ជាមួយក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ផ្សេងទៀតដែលប្រតិបត្តិការចេញពីស្ថានីយអ្នកដំណើរទី 1 ។

ក្រុមហ៊ុន Jetstar Group បាននិយាយកាលពីថ្ងៃសុក្រសប្តាហ៍មុន (ថ្ងៃទី 22 ខែកក្កដា) ថាខ្លួន “គ្មានចេតនាផ្លាស់ប្តូរ” ទៅកាន់ស្ថានីយអ្នកដំណើរទី 4 បន្ទាប់ពី Changi Airport Group (CAG) បានប្រកាសថាក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ចំនួន 16 នឹងផ្លាស់ប្តូរទីតាំងនៅទីនោះនៅឆ្នាំនេះ។

បច្ចុប្បន្ននេះ Jetstar Group ប្រតិបត្តិការជាចម្បងចេញពីស្ថានីយអ្នកដំណើរទី 1 នៅអាកាសយានដ្ឋាន Changi ជាមួយនឹងការមកដល់ (arrival) បានកំណត់នៅស្ថានីយអ្នកដំណើរទី 2 ។ CAG បាននិយាយថា Terminal 4 របស់អាកាសយានដ្ឋាន Changi នឹងចាប់ផ្តើមប្រតិបត្តិការឡើងវិញនៅថ្ងៃទី 13 ខែកញ្ញា បន្ទាប់ពីការផ្អាករយៈពេល 2 ឆ្នាំដោយសារជំងឺរាតត្បាត COVID-19 ។ ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ចំនួន 16 នឹងផ្លាស់ទីទៅស្ថានីយទី 4 រួមទាំងក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ពេញលេញដូចជា Cathay Pacific និង Korean Air ក៏ដូចជាក្រុមហ៊ុន Budge Ariline ដូចជា AirAsia Group និង Cebu Pacific ។ CAG បាននិយាយថា Jetstar Group ត្រូវបានគេគ្រោងនឹងផ្លាស់ប្តូរនៅថ្ងៃទី 25 ខែតុលា។

ប្រហែលមួយម៉ោងបន្ទាប់ពីការប្រកាសនេះ Jetstar បានបដិសេធថាវាមិនមានផ្លាស់ប្តូរទេ ដោយនិយាយថា “ការសិក្សារួមគ្នាមួយត្រូវបានយល់ព្រមត្រឹមតែធ្វើឡើងកាលពីសប្តាហ៍មុន ហើយការប្រកាសនេះមិនគោរពទាំងស្រុងលើកិច្ចព្រមព្រៀងនោះ ហើយឥទ្ធិពលនៃការផ្លាស់ប្តូរនឹងមានលើអតិថិជនរបស់យើង ប្រជាជនរបស់យើង និង ប្រតិបត្តិការរបស់យើង”។ ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍បានបដិសេធមិនផ្តល់ព័ត៌មានលម្អិតបន្ថែមទៀតអំពីរបៀបដែលប្រតិបត្តិការរបស់ខ្លួននឹងរងផលប៉ះពាល់។

ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកវិភាគអាកាសចរណ៍បាននិយាយថា Jetstar ប្រតិបត្តិការខុសពីក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ផ្សេងទៀត ដោយថាខ្លួនចែករំលែកកូដ (code share) ជាមួយក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍នៅស្ថានីយអ្នកដំណើរទី 1 ដូចជា Qantas និង Emirates ហើយអ្នកដំណើររបស់ខ្លួនមានជើងហោះហើរតភ្ជាប់នៅអាកាសយានដ្ឋាន Changi ។

Code Share គឺនៅពេលដែលក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍យល់ព្រមលក់កៅអីនៅលើជើងហោះហើររបស់គ្នាទៅវិញទៅមក។ ដូច្នេះ ខណៈពេលដែលសំបុត្រអាចត្រូវបានលក់ក្រោមក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍មួយ ជើងហោះហើរនេះកំពុងដំណើរការដោយក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍មួយផ្សេងទៀត។ នេះអនុញ្ញាតឱ្យក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ហោះហើរទៅកាន់គោលដៅកាន់តែច្រើនដោយមិនចាំបាច់វិនិយោគលើយន្តហោះបន្ថែមទៀត។ ខណៈពេលដែលការផ្លាស់ប្តូរនេះប្រហែលជាមិនប៉ះពាល់ដល់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ដែលហោះហើរក្នុង និងចេញពីប្រទេសសិង្ហបុរីនោះទេ ការចុះចតនៅស្ថានីយទី 4 អាចជាការរអាក់រអួលសម្រាប់អ្នកដំណើរដែលមានជើងហោះហើរតភ្ជាប់ដើម្បីតភ្ចាប់។ ស្ថានីយអ្នកដំណើរទី 1, ទី 2 និងទី 3 ត្រូវបានតភ្ជាប់ដោយរថភ្លើងលើអាកាស ស្ថានីយទី 4 មានតែរថយន្តក្រុងដឹកជញ្ជូននៅទីនោះប៉ុណ្ណោះ៕ ប្រភព៖ CNA

×