ភ្នំពេញ ៖ ក្រសួងទេសចរណ៍ ចាប់តាំងពីដើមខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២១ នេះ បានសម្រេចដាក់ ឱ្យ ” អនុវត្តនីតិវិធីស្តង់ដារប្រតិបត្តិអប្បបរមា (SOP) តាមគន្លងប្រក្រតីភាពថ្មី សម្រាប់សេវាកម្មភោជនីយដ្ឋាន និងអាហារដ្ឋានទេសចរណ៍ ដើម្បីសុវត្ថិភាពទាំងអស់គ្នា។
ការអនុវត្តនីតិវិធីប្រតិបត្តិស្តង់ដារតាមគន្លងប្រក្រតីភាពថ្មីសម្រាប់សេវាកម្មភោជនីយដ្ឋាន និងអាហារដ្ឋានទេសចរណ៍នេះ ផ្តោតសំខាន់ ៦ ចំណុច គឺ ÷
១- គោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់ភ្ញៀវ,
២- គោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់បុគ្គលិក,
៣- ការសម្លាប់មេរោគ និងអនាម័យ,
៤- ការគ្រប់គ្រងភោជនីយដ្ឋាន,
៥- សេវាកម្មដឹកជញ្ជូន
៦- ការកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធ និងការរៀបចំភោជនីយដ្ឋាន។
សូមបញ្ជាក់ថា ការអនុវត្តនីតិវិធីនេះ គឺស្របតាមវិធានការចាំបាច់របស់រាជរដ្ឋាភិបាល និងក្រសួងសុខាភិបាល ដើម្បីទប់ស្កាត់ការឆ្លងរាលដាលនៃជំងឺកូវីដ-១៩ រក្សាបាននូវសេ្ថរភាពអាជីវកម្ម និងធានាបាននូវសុវត្ថិភាពជូនដល់ភ្ញៀវទេសចរជាតិ និងអន្តរជាតិ៕ រក្សាសិទ្ធិដោយ ៖ ពិសិដ្ឋ CEN