Friday, December 2, 2022

សណ្ឋាគារ Shangri-La ចំនួនប្រាំបីនៅអាស៊ី រងការរំលោភទិន្នន័យ ដែលអាចបង្ហាញព័ត៌មានភ្ញៀវ

spot_img

សណ្ឋាគារ Shangri-La ចំនួនប្រាំបីនៅអាស៊ី រួមទាំងប្រទេសសិង្ហបុរី និងហុងកុងផង​នោះ ត្រូវបានរងការវាយប្រហារដោយការរំលោភទិន្នន័យ ដែលអាចបង្ហាញព័ត៌មានរបស់ភ្ញៀវដូចជាឈ្មោះ អាសយដ្ឋានអ៊ីមែល និងលេខទូរស័ព្ទ។

អ្នកជំនាញខាងកោសល្យវិច្ច័យតាមអ៊ីនធឺណិតត្រូវបានហៅឱ្យធ្វើការស៊ើបអង្កេតបន្ទាប់ពីការរកឃើញនៃសកម្មភាពដែលគ្មានការអនុញ្ញាតនៅលើបណ្តាញ IT របស់ Shangri-La បានឱ្យដឹងតាមរយៈអ៊ីមែលដែលបានផ្ញើទៅកាន់អតិថិជនកាលពីយប់ថ្ងៃសុក្រ (ថ្ងៃទី 30 ខែកញ្ញា) ។

លោក Brian Yu អនុប្រធានជាន់ខ្ពស់ផ្នែកប្រតិបត្តិការ និងដំណើរការរបស់ Shangri-La Group បាននិយាយថា “ការស៊ើបអង្កេតបានបង្ហាញថា នៅចន្លោះខែឧសភា និងខែកក្កដា ឆ្នាំ 2022 ប្រព័ន្ធព័ត៌មានវិទ្យារបស់សណ្ឋាគារត្រូវបានគំរាមកំហែង ចូលទៅក្នុងប្រព័ន្ធត្រួតពិនិត្យសុវត្ថិភាព IT របស់ Shangri-La និងចូលប្រើមូលដ្ឋានទិន្នន័យភ្ញៀវដោយខុសច្បាប់” ។

សណ្ឋាគារដែលរងផលប៉ះពាល់មានដូចជា កោះ Shangri-La សណ្ឋាគារ Kerry និង Kowloon Shangri-La ក្នុងទីក្រុងហុងកុង  សណ្ឋាគា Shangri-La របស់ប្រទេសសិង្ហបុរី និង Shangri-La Singapore, Shangri-La Chiang Mai, Shangri-La Far Eastern នៅតៃប៉ិ និង Shangri-La Tokyo។ លោក Yu បាន​និយាយ​ថា​៖ «​ការ​ស៊ើបអង្កេត​បាន​បញ្ជាក់​ថា​ឯកសារ​ទិន្នន័យ​មួយ​ចំនួន​ត្រូវ​បាន​ដក​ចេញ​ពី​មូលដ្ឋាន​ទិន្នន័យ​ទាំងនេះ​។

មូលដ្ឋានទិន្នន័យរួមមានឈ្មោះភ្ញៀវ អាសយដ្ឋានអ៊ីមែល លេខទូរស័ព្ទ អាសយដ្ឋានប្រៃសណីយ៍ លេខសមាជិកភាព Shangri-La Circle កាលបរិច្ឆេទកក់ទុក និងឈ្មោះក្រុមហ៊ុន។

លោក Yu បាននិយាយថា “យើងអាចធានាដល់អ្នកថាព័ត៌មានដូចជាលេខលិខិតឆ្លងដែន លេខអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ថ្ងៃខែឆ្នាំកំណើត និងលេខកាតឥណទានដែលមានកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់ត្រូវបានឪអ៊ិនគ្រីប” ដោយបន្ថែមថា រហូតមកដល់ពេលនេះមិនទាន់មានភស្តុតាងណាមួយដែលទិន្នន័យផ្ទាល់ខ្លួនត្រូវបានបញ្ចេញ ដោយភាគីទីបី ឬប្រើប្រាស់ខុស។

ក្រុមហ៊ុន Shangri-La Group បាននិយាយថា ខ្លួនកំពុងសហការជាមួយអាជ្ញាធរពាក់ព័ន្ធលើបញ្ហានេះ។ ដោយបានសុំទោសចំពោះភ្ញៀវនៅក្នុងអ៊ីមែល លោក Yu បាននិយាយថា “ការការពារព័ត៌មានរបស់ភ្ញៀវគឺមានសារៈសំខាន់ណាស់សម្រាប់យើង ហើយយើងចង់ធានាចំពោះអ្នកថាគ្រប់ជំហានចាំបាច់ត្រូវបានចាត់វិធានការដើម្បីពង្រឹងបន្ថែមទៀតនូវសុវត្ថិភាពនៃបណ្តាញ ប្រព័ន្ធ និងមូលដ្ឋានទិន្នន័យរបស់យើង៕ ប្រភព៖ CNA