ភ្នំពេញ ៖ កម្មវិធីប្រកួតកីឡាបាល់ទាត់ AFF Suzuki Cup 2018 បានសម្រេចជ្រើសរើសយក ក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធទូទាត់ប្រាក់ជាសកលដ៏ធំមួយ ដែលមានឈ្មោះថា “UnionPay” ធ្វើជាដៃគូម៉ាកសញ្ញា ក្នុងការទូទាត់ប្រាក់ ជាលើកដំបូងរបស់ខ្លួន នៅក្នុងកម្មវិធី នៃការប្រកួតកីឡាបាល់ទាត់ ដែលមានអ្នកទស្សនាច្រើនជាងគេ នៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍នេះ។ នេះបើយោងតាមសេចក្ដីប្រកាសព័ត៌មាន របស់កម្មវិធីប្រកួតកីឡាបាល់ទាត់ AFF Suzuki Cup 2018 ដែលបានចេញផ្សាយកាលពីថ្ងៃទី៣០ ខែតុលា ឆ្នាំ២០១៨កន្លងទៅនេះ។
ការចូលរួមជាដៃគូរបស់ ក្រុមហ៊ុន UnionPay អន្តរជាតិ គឺមានបំណងប្រើប្រាស់ កម្មវិធីប្រកួតកីឡាដ៏មានប្រជាប្រិយភាព នៅក្នុងតំបន់មួយនេះ ដើម្បីធ្វើមូលដ្ឋានីយកម្មម៉ាកយីយោ និងអាជីវកម្មរបស់ខ្លួន ក៏ដូចជាចូលរួមគាំទ្រ នៅក្នុងវិស័យកីឡានៅក្នុងស្រុក និងក្នុងសមហគមន៍ នៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្មេយ៍ផងដែរ។
បើតាមតួលេខដែលទទួលបាន, ក្រុមហ៊ុន UnionPay មានកាត UnionPay សរុបប្រមាណជា ៧ពាន់លានកាត ដែលបានផ្ដល់ជូនដល់អ្នកប្រើប្រាស់នៅក្នុង ៤៩ប្រទេស និងតំបន់ ហើយមានជាង ៥១ លានអាជីវកម្ម និង ២.៦ លាន ម៉ាស៊ីនដកប្រាក់ ATM ដែលទទួលធ្វើការទូទាត់ប្រាក់ជាមួយកាត់ UnionPay នៅក្នុងពិភពលោក ដែលនាំឲ្យ ក្រុមហ៊ុន UnionPay គឺជាបណ្ដាញទូទាត់ប្រាក់ រីកលូតលាស់លឿនជាងគេបំផុតមួយ នៅលើពិភពលោក។
ជាមួយគ្នានេះដែរ ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានខែកន្លងទៅថ្មីៗនេះ ក្រុមហ៊ុន UnionPay ក៏ជាអ្នកនាំមុខគេ ក្នុងការជំរុញឲ្យមានការប្រើប្រាស់ ប្រព័ន្ធទូទាត់ប្រាក់ តាមរយៈ QR កូដ នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា, ម៉ាឡេស៊ី, សិង្ហបុរី, ថៃ និងប្រទេសវៀតណាមផងដែរ ខណៈពេលដែល បានដាក់ឲ្យដំណើរការ នូវការទទួលការទូតទាត់កាត UnionPay តាមរយៈម៉ាស៊ីនដកប្រាក់ ATM និងម៉ាស៊ីនឆូតកាត និងចេញកាតរបស់ខ្លួន នៅទូទាំងប្រទេសទាំង ១០ នៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។
លោក Vincent Ling អគ្គនាយករងនៃក្រុមហ៊ុន UnionPay International ប្រចាំតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍បានឲ្យដឹងថា៖ “ក្រុមហ៊ុន UnionPay មានមោទនភាព ក្នុងការក្លាយជាម៉ាកយីហោ ទូទាត់ប្រាក់ជាផ្លូវការ សម្រាប់កម្មវិធីនៃការប្រកួតកីឡាបាល់ទាត់ AFF Suzuki Cup 2018 ដែលជាកម្មវិធីប្រកួតបាល់ទាត់លេខមួយ ប្រចាំតំបន់អាស៊ី ដែលមានអ្នកគាំទ្រជាង ១០០លាននាក់នៅក្នុងតំបន់។
ជារៀងរាល់២ឆ្នាំម្ដង យើងតែងតែបានមើល ការប្រកួតកីឡាដ៏ល្អមួយនេះ ជាមួយនឹងការពេញចិត្ត ពីអ្នកគាំទ្រកីឡាបាល់ទាត់ សម្រាប់កម្មវិធីនៃការប្រកួតមួយនេះ។ តាមរយៈភាពជាដៃគូរសម្ពោធ ក្រុមហ៊ុន UnionPay នឹងខិតខំប្រឹងប្រែងគាំទ្រឲ្យអស់ពីចិត្ត ដល់កីឡាបាល់ទាត់ក្នុងស្រុក, កីឡាបាល់ទាត់ក្នុងតំបន់ អាស៊ាន, សហគមន៍ក្នុងតំបន់ និងការភ្ជាប់ជាមួយអ្នកគាំទ្រ នៅក្នុងវិស័យកីឡាបាល់ទាត់ទាំងអស់ នៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។”
លោកឧត្តមសេនីយ៍ ដែលបានចូលនិវត្តន៍ Dato’ Sri Azzuddin Ahmad ដែលជា អគ្គលេខាធិការ សហព័ន្ធកីឡាបាល់ទាត់អាស៊ាន បានមានប្រសាសន៍ថា៖ “យើងមានការរំភើបយ៉ាងខ្លាំងដែល AFF Suzuki Cup 2018 អាចស្វាគមន៍ចំពោះការចូលរួម ពីម៉ាកយីហោដ៏រឹងមាំនៃក្រុមហ៊ុន UnionPay ។ ការប្រកួត នឹងត្រូវចាប់ផ្តើមក្នុងរយៈពេលត្រឹមតែ ១ សប្តាហ៍ទៀតប៉ុណ្ណោះ។ ជាមួយការគាំទ្ររបស់ក្រុមហ៊ុន UnionPay រួមនឹងសេវាកម្មរបស់ UnionPay យើងនឹងប្រាកដបានថា នឹងធ្វើមានការប្រកួតមួយ ដ៏គួរឱ្យកត់សម្គាល់មួយទៀត នៃការប្រកួតនៅក្នុងឆ្នាំនេះ។”
ការប្រកួតពានរង្វាន់ AFF Suzuki Cup គឺជាការប្រកួតកីឡាបាល់ទាត់មួយ ដែលរៀបចំឡើងដោយ សហព័ន្ធកីឡាបាល់ទាត់អាស៊ាន ដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់ដោយ សហព័ន្ធកីឡាបាល់ទាត់អន្តរជាតិ (FIFA) និងមានចូលរួមការប្រកួតប្រជែង ដោយក្រុមជម្រើសជាតិ នៃប្រទេសនិមួយៗ នៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។ ការប្រកួតនៅឆ្នាំ ២០១៨នេះ នឹងស្វាគមន៍ចំពោះទម្រង់លេងថ្មី ដែលមានការចូលរួមពីក្រុម ដែលមានលក្ខណៈសម្បត្តិពេញលេញ ចំនួន ១០ក្រុម ដោយបែងចែកជា២ពូល ក្នុងនោះ ៥ ក្រុមក្នុងមួយពូល ដែលនឹងចូលរួមប្រកួតលក្ខណៈវិលជុំ ដោយក្រុមនីមួយៗ ត្រូវលេងក្នុងទឹកដីរបស់ខ្លួនចំនួន២ប្រកួត និងក្រៅទឹកដីរបស់ខ្លួន ចំនួន២ប្រកួត។
ដើម្បីឲ្យកាន់តែទាក់ទាញ ជាងនេះទៅទៀតនោះ កិច្ចសហការក្រោមការឧបត្ថម្ភ របស់ក្រុមហ៊ុន UnionPay នៃកម្មវិធីប្រកួតកីឡាបាល់ទាត់ AFF Suzuki Cup 2018 អ្នកគាំទ្រកីឡាបាល់ទាត់ នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា អាចចូលរួម រីករាយលេងកំសាន្ត ជាមួយហ្គេម ដើម្បីឈ្នះរង្វាន់ ដ៏គួរឲ្យភា្ញក់ផ្អើលនៅក្នុងយុទ្ធនាការ “ShineYourWay” របស់ក្រុមហ៊ុន UnionPay ដែលអាចមានឱកាសឈ្នះសំបុត្រ ចូលទស្សនាការប្រកួតនៅក្នុងស្រុក របស់ក្រុមជំរើសជាតិកម្ពុជា និងស្លាកសញ្ញា ដែលមានចុះហត្ថលេខា ដោយក្រុមជំរើសជាតិកម្ពុជា ចំនួន ២។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រ https://unionpaysuzukicup.com/ អំពីកម្មវិធីប្រគួតកីឡាបាល់ទាត់ AFF Suzuki Cup ពានរង្វាន់ AFF Suzuki Cup គឺជាកម្មវិធីប្រកួតបាល់ទាត់មួយ ដែលរៀបចំឡើងដោយសហព័ន្ធកីឡាបាល់ទាត់អាស៊ាន ដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់ដោយ សហព័ន្ធកីឡាបាល់ទាត់អន្តរជាតិ (FIFA) ហើយត្រូវបានចូលរួមប្រកួតប្រជែង ដោយក្រុមជម្រើសជាតិលំដាប់ A នៃប្រទេសនៅតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។
នៅឆ្នាំ ២០១៨ នេះ គឺការប្រកួតលើកទី ១២ របស់ AFF Suzuki Cup ដែលនឹងប្រព្រឹត្តទៅចាប់ពីថ្ងៃទី ៨ ខែវិច្ឆិកា ដល់ថ្ងៃទី១៥ ខែធ្នូ ជាមួយទម្រង់ថ្មីមួយ។ ក្រុមដែលមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់ចំនួន ១០ក្រុម នឹងត្រូវបែងចែកជា ២ពូល ដែលក្រុមចំនួន 5 ក្នុងពូលនិមួយៗ ដោយត្រូវលេងជាប្រព័ន្ធប្រកួតវិលជុំ មួយជាមួយនឹងក្រុមនីមួយៗ ក្នុងនោះមានពីរប្រកួតនៅក្នុងទឹកដីរបស់ខ្លួន និងពីរប្រកួតទៀតនៅ ក្រៅទឹកដីរបស់ខ្លួន។ ទម្រង់នៃការប្រកួតជម្រុះតាមពូល មិនមានការផ្លាស់ប្តូរឡើយ ដោយមានវគ្គពាក់កណ្តាលផ្តាច់ព្រ័ត្រ និងវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រនៅលើទឹកដីកំណើត និងក្រៅទឹកដី។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រ http://affsuzukicup.com/2018/។
អំពី UnionPay International
UnionPay International (UPI) ផ្តោតទៅលើអាជីវកម្មអន្តរជាតិនៃ UnionPay ដែលជាក្រុមហ៊ុនទូទាត់ប្រាក់លំដាប់អន្តរជាតិដែលបម្រើឲ្យចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់កាតធំជាងគេបំផុតក្នុងពិភពលោក។ ជាមួយនឹងកាត UnionPay ជាង 7 ពាន់លានកាតផ្តល់ជូននៅចំនួន 49 ប្រទេសនិងតំបន់ និងដៃគូពាណិជ្ជកម្មជាង 51 លាននិងទូ ATM ជាង 2.6 គ្រឿងទទួលយកកាត UnionPay នៅជុំវិញពិភពលោក UnionPay គឺជាក្រុមហ៊ុនទូទាត់ប្រាក់មួយដែលមានការលូតលាស់លឿនជាងគេបំផុតក្នុងពិភពលោក។
ជាក្រុមហ៊ុនមួយដែលមានបណ្តាញទទួលយកកាតទូទាំងសកលលោកនិង សេវាកម្មទូទាត់ប្រាក់លំដាប់ពិភពលោកដ៏ទូលំទូលាយ UnionPay បានប្តេជ្ញាក្នុងការផ្តល់ជូនលទ្ធភាពទទួលបាននូវតម្លៃនិងដំណោះស្រាយទូទាត់ប្រាក់ដែលមានសុវត្ថិភាព ដែលបំពេញតម្រូវការនានានៃទីផ្សារក្នងស្រុក ដើម្បីផ្តល់ជម្រើសនិងភាពងាយស្រួលក្នុងការទូទាត់ប្រាក់សម្រាប់អតិថិជននិងអាជីវកម្មផ្សេងៗ។
នៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍ UPI បានដាក់ឲ្យមាននូវការទទួលយកកាតនៅតាមទូ ATM និងម៉ាស៊ីនឆូតកាតនិងការផ្តល់ជូនកាតនៅទូទាំង 10 ប្រទេស។ នៅកម្ពុជា ធនាគារ ABA ធនាគារ កាណាឌីយ៉ា កអ ធនាគារ កម្ពុជា អាសីុ ធនាគារ ចិន ធនាគារ ICBC ធនាគារ មេគង្គ
ផ្តល់ជូននូវផលិតផលនិងសេវាកម្មទូទាត់ប្រាក់ដ៏ទូលំទូលាយ។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមសូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រហ្វេសប៊ុកhttps://www.facebook.com/UnionPayKH/ ។
យុទ្ធនាការ “ShineYourWay” របស់ UnionPay នឹងអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកគាំទ្រកីឡាបាល់ទាត់នៅកម្ពុជាចូលរួមក្នុងឱកាសកម្មវិធីប្រកួតបាល់ទាត់ AFF Suzuki Cup និងឈ្នះសំបុត្រទស្សនាការប្រកួតនិងបាល់ទាត់ចុះហត្ថលេខាដោយក្រុមជម្រើសជាតិរបស់ពួកគេចំនួនពីរ។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមចូលទៅកាន់ https://unionpaysuzukicup.com/ អំពី Lagardère Sports Lagardère Sports គឺជាភ្នាក់ងារផ្សព្វផ្សាយទីផ្សារកីឡាឈានមុខគេ ជាមួយនឹងបណ្តាញអ្នកជំនាញប្រចាំប្រទេសទូទាំងសកលលោក ដែលព្យាយាមផ្តល់ជូននូវដំណោះស្រាយប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតដែលអាចបំពេញតម្រូវការរបស់អតិថិជនរបស់ពួកយើង។ ពួកយើងជឿថាកីឡាបំផុសនូវអារម្មណ៏និងចំណង់ចំណូលចិត្តដែលមានសារៈសំខាន់ក្នុងការបង្កើនគុណភាពជីវិតរបស់មនុស្សនិងបង្កើតនូវបទពិសោធន៏ជាក្រុមដ៏ខ្លាំងក្លា។ នៅ Lagardère Sports ពួកយើងប្រើប្រាស់ជំនាញនិងចំណង់ចំណូលចិត្តរបស់ពួកយើង ដើម្បីផ្តល់ជូនអតិថិជននូវឱកាសដ៏វិសេសវិសាលនិងគ្មានដែនកំណត់ក្នុងវិស័យកីឡា។ Lagardère Sports គឺជាផ្នែកមួយនៃ Lagardère Sports and Entertainment ដែលជាក្រុមហ៊ុនមានបុគ្គលិកជាង 1,700 នាក់ជុំវិញពិភពលោកនិងបទពិសោធន៏ជាង 50 ឆ្នាំ។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមចូលទៅកាន់ lagardere-se.com ឬតាមដានពួកយើងនៅលើ LinkedIn, Twitter, Instagram និង Facebook៕ ដោយ៖កូឡាប